Thursday, August 9, 2012

Mmmmascara!

Здравейте! :) 
Както някои от вас вече знаят, не се гримирам всекидневно. В годината едва ли се събират десет пъти грубо казано, но откакто BBB се обединихме и се "следим" взаимно, интересът ми към грима нарасна неимоверно. В момента се намирам в процес на изясняване и намиране/купуване на базисни неща и продукти, които биха ми били от полза за по-нататъшно евентуално развитие, но за това друг път.
Днешният пост ще бъде свързан с една от трите нови спирали на турската марка Golden Rose, а именно Golden Rose City Style:



Опаковката на спиралата е розово-лилава със сини надписи. Различният цвят (оранжев, жълт, розово-лилав) отговаря на различните критерии, които вие можете да имате към дадена спирала. Мисля, че ако кажете на консултанта в магазина спирала за какъв ефект търсите, както направих аз, ще е много по-лесно и няма да се взирате в иначе ситните надписи.
Много добре от тяхна страна да измислят такива цветни и шарени тубички, защото привличат вниманието. Лично аз, когато вляза в магазин, първо се лепвам на искрящите и изваждащи очите цветове.


Другото нещо, което ме впечатли изключително много, е четката. Ако мислено се раздели на две равни половини, на едната страна се падат по-дълги косъмчета, а на другата - по-къси. Надявам се разбрахте, а и видяхте(доколкото е възможно) от снимката какво се опитах да обясня:


Текстурата на спиралата е нещо, което също ми допадна доста - не е нито супер течна, не е и нито гъста. Нещо средно между двете.:D

Издръжливост - все още не съм я подложила на сериозен тест, но обещавам в най-скоро време да го направя. Издържа 6 часа в най-голямата жега, но се наложи да я изтрия.

Снимката по-долу показва как изглежда спиралата с едно нанасяне. Изключително задоволителен ефект, даже бих казала страхотен за моите мигли. Абсолютно впечатлена съм:

Много моля да ме извините за ококореното око.


На следващите две снимки се вижда ефектът от повторно нанасяне, който не е толкова изразен, но..:

Съвсем леко спластяване и ронене има - факт, но аз го преглъщам, защото цената от 3,99лв. и качеството, което получих за тази скромна сума, е много, много добро. Тази спирала, за разлика от MAC Zoom Lash, изви миглите ми, придаде им обем и видимо ги издължи. Заради това аз съм на мнението, че не винаги цената определя качеството.

В заключение мога да кажа, че със сигурност ще повторя покупката на спиралата, а ако вие сте харесали ефекта от снимките ми, горещо препоръчвам да я грабнете по-скоро.

Ето и линкове към други момичета от BBB, които също са писали за новите спирали на Golden Rose:

Надявам се, че тази публикация ви беше поне мъъничко полезна! :) 
Хубава вечер!
Юлето
Free EmoticonsFree EmoticonsFree Emoticons

2 comments:

  1. Това е поредният продукт който ми доказва че Golden Rose е хубава козметика на още по хубава цена!!!
    Публикацията в много полезна и изчерпателна!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Благодаря за прекрасните думи! <3
      Да, наистина е така!

      Delete

Thank you for all of your comments! :)
Don`t spam please!