Tuesday, June 25, 2013

Hi, Shrek!

Привет за втори път днес!
Остава ми свободно време и това се вижда по активността в блога :D (Не ми писна да се хваля, че станах малко по-активна, но аз наистина съм горда с този факт, предвид лежерното ми състояние).
Най-новият "тренд" из лаковете са така наречените "пясъчни" лакове, които за мое съжаление аз открих доста по-късно. Друга тема е това.. :D
Та.., една от предпочитаните от мен марки - China Glaze - не пропусна да се внедри в "пясъчния" бранш и аз, като поредния маниак, се възползвах от покупката на две съкровища. Днес ще ви разкажа за едното от тях.
Става на въпрос за China Glaze In The Rough, част от China Glaze Textures 2013 Collection - красиво шреково зелено, което като видях, останах безмълвна. Супер много ми харесва и веднага си го представих в комбинация с изчистен лилав пясък, без глитъри и други разни ненужни неща в него, който все още не съществува (а може и аз да не съм разбрала). :D





 Не желая да ви губя времето с празни приказки колко е красив и т.н. - да, много е красив, много е нестандартен, коренно различна колекция (цветово) и интересна.





За пълно покритие ми бяха необходими два слоя, но ако човек е внимателен, лакира се на нормално осветление и не говори по телефона в същото време, може да мине и само с един. :D




Съхнене - около 10-15мин. за всеки слой - повече от прекрасно! 



За трайност не мога да кажа, но силно се надявам както и другите пясъчни лакове, и този да ме изненада, когато го нося следващия път, защото днес получих "лакова поща" и съм нетърпелива да пробвам всичко за отрицателно време.


Лаковете от колекцията могат да се намерят вече и в България на цена от 20лв. Разликата, ако се поръча от интернет, е 5лв. Всеки човек вече си преценява дали има, или няма търпение да чака да пристигне. Аз не изчаках, защото както споменах по-горе - онемях, виждайки го.
*Още една от причините да го взема е, че скоро се сдобих с рокля в почти същия цвят, само че идея по-наситен. <3 



Ако нещо съм пропуснала да ви споделя, не съм се доизказала от бързане или искате да разберете нещо повече, пишете без страх! :) 
Поздрави!
Юлето

No comments:

Post a Comment

Thank you for all of your comments! :)
Don`t spam please!