Wednesday, September 4, 2013

Tomoko

Здравейте! 
Не мога да повярвам, че ще ви запозная с продукт, който все още не е в България, но със сигурност ще дойде и у нас, т.е. е от нова колекция и мога да ви бъда малко от малко по-полезна. :D
Zoya (може би една от най-любимите ми марка лакове за нокти) пуснаха своите есенни лакове за нокти:

Източник: Google
От суочовете на американските блогърки останах супер и силно впечатлена от Tomoko и Carter. Реших на първо време да взема Tomoko, защото ми се стори доста нестандартен пясък и такъв, който досега другите брандове не са изкарвали. Не знам доколко бих могла да го причисля към есенен цвят, но това е друга тема. 
Няма как да не отбележа, че името ми звучи доста японско и се чувствам като гейша, носейки го. :DНа чуждите ревюта и снимки го описват като доста блестящ..., всъщност много блестящ. Така е, само че на слънце, фенер, изкуствена светлина. На сянка също е блестящ, но не толкова, колкото изглежда на снимките.

Текстурата на лака е жестока (каквато е на всички пясъци на Zoya). Просто е едно малко удоволствие да се лакираш с техните лакове.
Цветът ..., ах тези цветове и това ужасно описване. Злато, само че не жълто злато, а по-скоро бяло злато. Във всеки случай, ако сте придобили тен от морето, с по-тъмен природен тен сте или просто сте заклет фен на златните лакове, то Tomoko е вашият избор. Няма да съжалявате, със сигурност. Цветът е страхотен.

Покривността също - два слоя бяха абсолютно достатъчни, като това, което аз мога да дам като съвет на тези от вас, които са го замислили като покупка или все още се колебаят, е да нанасят по-плътни (дебели) слоеве от лака, защото според мен светлият цвят го изисква.
В този ред на мисли няма как да не кажа, че съхненето беше бетон - 10-15мин. и вече беше изсъхнал, а аз навън без развален маникюр. :D

Общото ми впечатление е прекрасно - цвят, съхнене, текстура, издръжливост, марка (разбира се, не я поставям на последно място, защото за мен Zoya, наред с Kiko имат най-добрите пясъчни лакове). 



Единственото, което може би бих могла да изтъкна като минус, който аз сама си сътворих, е, че се подведох жестоко от чуждите снимки и бях изпаднала в неописуема еуфория, а всъщност когато видях лака, като че ли останах леко разочарована. Това се получи, защото очакванията ми бяха наистина много огромни (с малко неща се получава така), все едно не държа в ръцете си лак, а Бентли. Въпреки всичко - препоръчвам покупката му. Готин и нестандартен цвят е. 


Надявам се да съм била полезна.
Целувки! 
Юлето

9 comments:

  1. Страхотен е, Юлка. :)
    Сега се чудя и аз да го взимам ли? :0

    ReplyDelete
    Replies
    1. Взимай го, Ивче! :)
      Мисля, че ще ти допадне! :)

      Delete
  2. Коледна играчка :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. При това много жестоко натрошена. :D

      Delete
  3. Здравей, тагнах те в едно предизвикателство с въпроси, ако ти се отговаря :)
    Поста е тук
    http://thebloggingandthebeautiful.wordpress.com/2013/09/09/%D0%BF%D1%80%D0%B5%D0%B4%D0%B8%D0%B7%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE/

    ReplyDelete
  4. Страхотен е!Много ми харесва <3
    http://dreamsof-beauty.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Супер изглежда тази колекция, зеленият ми харесва най-много!
    Тагнах те - Versatile Blogger Award | Girl's temptations

    ReplyDelete
  6. Изглежда страхотно :) Сега се чудя дали имам нужда от него :)

    ReplyDelete
  7. Здравейте, имаме отворена програма за БЕЗПЛАТНО тестване на продукти от всички, които имат блогове за красота, мода и лайфстайл. Ако проявявате интерес може да се обърнете към нас на адрес: t.markova@parfimo.bg

    ReplyDelete

Thank you for all of your comments! :)
Don`t spam please!